Verzend- en ontvangstdagen
Wanneer u op werkdagen voor 16.00u besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verzonden wanneer wij alle producten op voorraad hebben. In onderstaand schema vindt u de verwachte ontvangstdagen:
maandag voor 16.00u ⇛ dinsdag
dinsdag voor 16.00u ⇛ woensdag
woensdag voor 16.00u ⇛ donderdag
vrijdag voor 16.00u ⇛ zaterdag
zaterdag voor 16.00u ⇛ maandag
Bestellingen op feestdagen kunnen mogelijk een dag later geleverd worden. We hanteren de langste levertijd als levertijd voor de gehele bestelling. Is een product niet op voorraad, dan staat bij het product wat de levertijd is. Heb je vragen hierover, mail dan naar [email protected]
Verzonden met DPD/PostNL
Jouw bestelling wordt veilig en snel verzonden met DPD of PostNL. Je krijgt altijd een Track en Trace code zodat u uw bestelling kunt volgen. Woon je in de buurt van Haastrecht? Dan brengen wij de bestelling zelf langs (zie ook Persoonlijk geleverd)
Verzendingen binnen Nederland & België
0 – 50 euro: €5,95
> 50 euro: Gratis verzending
Persoonlijk geleverd
Sommige bestellingen kunnen vanwege de omvang niet met DPD of PostNL verzonden worden. Deze bestellingen worden persoonlijk geleverd. Dit geldt altijd voor bestellingen met een glazen terrarium. Voor terraria geldt een verzendtoeslag van 25 euro voor bezorgadressen binnen 70 kilometer en een toeslag van 50 euro buiten 70 kilometer.
Als er iets mis is met je bestelling
Als er iets mist in je bestelling, of er is een product beschadigd, dan kan je het volgende doen zodat wij het zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen:
1. Meld binnen 2 dagen per mail ([email protected]) wat er precies mis in. Vermeld hierin het bestelnummer.
2. Maak foto’s van de inhoud van het pakket bij beschadiging of als er producten missen.
3. Maak foto’s van de buitenkant van de doos bij beschadiging van een product.
4. Maak foto’s van het beschadigde product.
Retourneren
Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 30 dagen je bestelling retourneren.
Volg onderstaande stappen om je retouraanvraag in te dienen.
- Log in op je account
- Ga na ‘Mijn bestellingen’
- Selecteer de bestelling die je wil retourneren
- Vul alle gegevens in en vraag je retourlabel aan
Je ontvangt binnen 24 uur een retourlabel. Het retourlabel is voor onze rekening en is 14 dagen geldig.
Zodra het product terug is in ons magazijn zullen wij het bedrag terugbetalen.
Mocht dit niet lukken, dan kan je altijd een mail sturen naar [email protected] en helpen wij je verder.
Verkeerd of beschadigd product
Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen 30 dagen het verkeerde of beschadigde product retour sturen.
Geef op de retourbon ook aan wat je van ons verwacht; wil je een nieuw product ontvangen of wil je dat wij het aankoopbedrag crediteren.